Velkommen til Dansk Politihundeforening København

I Dansk Politihundeforening træner vi efter filosofien om at skabe glade hunde og kompetente hundeførere og benytter positive metoder til at nå vores mål.

Bemærk, vi på ingen måde accepterer brug af pighalsbånd, strøm eller andre fjernbetjente aggregater påhæftet hunden. Det vil medføre bortvisning og eksklusion fra Dansk Politihundeforening, hvis det ses eller på anden måde kan sammenkædes med træning i PH.

For træning i PH programmet og hundeførere der har ambitionen om at få kåret sin hund som civil politihund, kan egnede hunde tilbydes træning på vores PH begynderhold eller vores kåringshold.

Hvalpe af godkendte racer kan tilmeldes vores hvalpehold
Større Brugshunderacer eller blandinger heraf kan ansøge om optagelse.

Hvalpetræning hver søndag mellem kl. 8.30 og 9.30. Løbende start på holdene er muligt. Læs mere om hvalpetræning.

Andre hunde vil kunne tilbydes deltagelse på vores lydighedshold, der er åbent for alle med eller uden stamtavle og kræver ikke et aktivt medlemskab af Dansk Politihundeforening.

Hvorfor træne sin brugshund i PH programmet.

Kort og godt...Du får en gladere hund.....

Udfordringerne er større og mere varierede. PH programmet handler i langt højere grad om at hund og hundefører, i et samarbejde skal løse nogle opgaver, der er forankret i de opgaver som politiets tjenestehunde kommer ud for.

Sidste nyt

Så ligger de officielle deltagerlister til DM klar.

Hele 3 ekvipager fra PH København har kvalificeret sig til DM i Patruljeklassen.
Så det er med de største lykønskninger og vores store respekt for de resultater som Anne, Chris og Jesper har opnået ved udtagelserne. TILLYKKE!!!!!
Hele afdelingen glæder sig til at følge og heppe på jer under DM i Nykøbing Falster sidst på måneden.

Landsresultatet for udtagelsen:

Sommer og Pokalfest

Årets Sommer og Pokalfest afholdes fredag den 21.juni kl. 17.30.

Igen i år står menuen på helstegt pattegris med tilbehør, vin, øl, og drinks senere på aftenen. Lige dom sidste år er det hele gratis for medlemmer af afdelingen. Pårørende og gæster 100,- pr. næse. Bemærk!!! Tilmelding og evt. betaling for ikke medlemmer SENEST SØNDAG DEN 16. JUNI KL 24. Tilmelding til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med antal.